luni, 18 martie 2013


Hei dragilor! Pai va multumesc mult de nominalizari. Am primit cam multe si va multumesc mult de tot.
Vreau sa-mi cer scuze anticipat pentru intrebarile la care am raspuns si un pic din altele dar auf ost foarte multe si unele se repeatu ca idei.+ Scuze de eventualele greseli. :)




Reguli: 


1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.


2. Scrie 11 lucruri despre tine.


3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.


4. Nominalizează 11 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (ee da!)


5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.





11 lucruri despre mine:


1.Uneori mai cant in dus. :))




2.Cand ma plictisesc verific frigiderul.




3.Incep sa dansez in cele mai ciudate situatii.




4.Detest stiintele.




5.Cand ma enervezi:




6.Activitatea mea preferata este sa dorm.




7.STARBUCKS ADDICT!




8.Iubesc partea aceea cremoasa deasupara cafelei. Mmmm...




9. Sunt o fana inraita a replicilor lui Ted.




10.Vreau sa fiu capabila sa cumpar timp.




11. Sunt mare fan Japonia,anime,flori de cires si tot ce tine de ea.







Intrebari de la Furelise:



1. Credeţi în existenţa unicornilor?


Logic. Aceste fiinte apar tot timpul in visele mele si uneori se materializeaza in lumea reala si impung persoanele care ma enerveaza sau au ceva cu mine.


2.Care sunt florile preferate?


Greu de ales. Momentan zambilele,dar stiu ca am vazut flori mai parfumate si mai mirositoare de atat dar nu imi vin in minte.


3.Ce zodie suntetţi şi care e trăsătura specifică zodiei?


Ha,ha! Sunt scorpion! Walk over dead bodies to make my dream come true.




4. Ce părere aveţi despre cai? Aşa, în mare.


Am avut ocazia sa calaresc o data si sa ii magai tot timpul. Dupa ce am plecat doi dintre ei veneau dupa mine. :)) Mi se par foarte frumosi si blanzi.


5.Aţi văzut vreun episod din Teen Wolf? Da, atunci ce părere aveţi despre Stiles? Dacă nu, google it, că tot vreau să ştiu ce părere aveţi despre Stiles :))


Nu ma uit si nu am de gand. Am dat un google: sa zicem ca merge...atat. I'll always love Damon!


6. Will-Jem? Pentru cei care au citit DI. Pentru cei care totuşi n-au citit DI, Adrian-Dimitri (AV)?


Nu am terminat nici una de citit. :)) Din ce am citit un pic din DI cred ca sunt team Will.


Just look at this:




7. Care este porecla voastră şi de ce?


:)) M-ai prins. Pai,lumea imi zice Alexandra in general. In rest avem asa:


-Darling de la BFF-ul meu ca sa ne mai prostim


-Nikolicious(Ma cheama si Nicoleta de unde rezulta: Nicoleta+Delicious)


-Alexia mai imi zicea cineva o vreme


-Alex imi zice pe acasa


-Niko ca sa ma enerveze colegii


-si o multime de alte diminutive de la Alexandra


8. Aţi mâncat vreodată prăjitură cu mac şi nucă de cocos? Aţi mânca? :D


Cu nuca de cocos da,dar nu ma dau in vant dupa ea.


9. Vă place ploaia? :D


Da si nu: Am un post pe celalalt blog unde scrie in amanunt: aici.


10. Culoare-cifră norocoasă?


Sunt secrete,nu? Daca iti zic isi pierd norocul. Oricum te asigur ca mie imi plac doar numerele impare.


11. Şi ultima şi scap! :)) Trupa preferată? :))


Vrei sa iti zic 10.000 de trupe care sunt la egalitate. :)) Sunt prea multe si nu pot sa aleg. De obicei la postez pe aici la When I'm reading...


Pe moment imi vine Three Days Grace.










Intrebari de la Romina:



1 . Care este seria voastra favorita pe care a-ti citit-o?


Mi-a placut foarte mult...seria Mortal Instruments.


2.Ce marca de telefon aveti?


Samsung,dar iubesc Apple.


3. Va plac masinile? Si daca da care e marca favorita?


Pai,imi plac masinile desi eu nu le recunosc pe strada care cum e. :)) Imi place Mini-Copper si Jaguarul.


3. Care este jocul vostru favorit? 


Pokemon rulz. :))




4 .De ce sunteti dependenti?


Uhh,pai trebuie sa recunosc nu: Tehnologie,internet,carti,oameni destepti,anima,manga,muzica,pokemon, zambete,sa rad,fotografie si o multime de lucruri care ma fac fericita.


5 . Cum arata baiatul/fata perfect?


Perfect nu cred ca gresesc. Ce pot sa zic? Fizicul atrage,inteligenta,discutii care curg lin,sentimental, un simt al umorului bine dezvoltat,enervant,dar dragut....si multe altele. :))
6. Ce sport extrem va doriti sa incercati?


Saltul cu parasuta. Best day ever if happens...


7. Destinatia preferata pentru o vacanta de neuitat.


Tokio primavara momentan fiindca nu l-am vizitat.


8. Care este cel mai important lucru din viata voastra?


Totul.


9. Fara ce nu a-ti putea trai?


Fara dependentele mele.


10. Aveti animal de casa? Daca da ce nume i-ati ales.


Nu,din pacate. Am avut si catei si pisici,dar am ramas fara.


11. In ce sunteti imbracate/ imbracati acum?


Bluza de pijama si blugi si sosete pufoase.







Intrebari de la Awaked:





1.Care sunt cărțile voastre preferate? Top 5 dacă se poate.


Pai: Mortal Instruments, Hunger Games,Tara Duncan,Septimus Heap siii...Dangerous de Alycia Linwood.
2.Ce animale vă plac?
Tigrul alb e preferatul meu.
3.Care sunt trupele voastre preferate?
Sunt multe care imi plac: Three Days Grace, Nickelback, Paramore(desi n-am mai ascultat de mult),Coldplay,Simple Plan, Green Day, Nirvana,Evanescene, Aerosmith,Coldplay,Phoenix,Alternosfera, Vita-de-vie, Bosquito,Voltaj,Zero....sunt chiar multe de enumerat. -Raspuns preluat din alta leapsa cu aceeasi intrebare.
4.Scriitori preferați?Cine și de ce?
Uhh,aici e mult de scris. Pai Cassandra Clare imi place si cred ca se stie ce buna scriitoare este. Oscar Wilde il admir foarte mult. Imi place la nebunie Portretul lui Dorian Grey. Si...toti autorii topului meu 5 acolo sus. :))
5.Ce credeți despre serialul Pretty Little Liars?
Probabil ma credeti ciudata ca nu ma uit. Am auzit de el des,dar inca nu am dat play la primul episod.
6.Locul preferat unde ați vrea să citiți?
In canapeaua mea dintr-o camera luminoasa sau pe jos sau afara sa miroasa a flori. As vrea sa merg sa citesc la Starbucks pe terasa cu o carte bune si castile in urechi.
7.Ce creatură supranaturală ai dori să fi dacă ai avea ocazia?
Si eu am pus intrebarea asta la o leapsa. :)) Pai Dragon. They are awesome.


8.Iubitul vostru fictiv care este?I want to hear every detail.
Ha,ha! Iubitul meu fictiv este sarcastic,ironic,dar iubitor. Nu isi arata sentimentele tot timpul si este ceva gen Jace Wayland si Finnink Odair.
9.Ce credeți că va fi în anul 2030?
Nu stiu...Carti sper sa fie. Tehnologie mult mai multa. Starbucks peste tot. Dragoni pe cer. O lume virtuala la care iti conectezi mintea. Multe :))
10.Anotimpul preferat?
Primavara,dar mai prin aprilie-mai.
11.Dacă ai putea să-ți schimbi identitatea pentru o zi, cine ai vrea să fi?
Eu! I'm the most awesome person in the world.



Intrebari de la Alexandra:

1.Daca ati avea o luna de vacanta, unde v-ati duce?

:)) Greu de ales. As vrea sa merg in Tokio neaparat fiindca nu am mai fost. Londra m-a fascinat intotdeauna. Am fost deja de doua ori la Londra si mi-a placut foarte mult.Am intanit copii pe acolo si mi-am facut prieteni,deci intotdeauna o sa ma duc acolo fericita. Si cum sa exclud Canada unde o sa merg de cate ori am sansa fiindca si acolo am mers si mi-a placut. Si vreau sa revad Parisul. As mai merge si in New York si Miami si Los Angeles. O luna e putin,dar vreau sa fac inconjurul lumii. :) Sau sa merg in spatiu. :))


2.Care este cartea care v-a marcat cel mai mult?
Nu stiu. Nu cred ca a existat o carte care m-a marcat. Ar putea fi Hunger Games pentru brutalitatea existentei care arata rautatea dintre oameni,momente in care supravietuirea e cea mai importanta.


3.Ce/ cine v-a determinat sa va apucati de citit?


Eu singura. Am avut chef si m-am apucat pur si simplu.
4.Ce parere aveti despre lecturile obligatorii de la scoala?
Le detest. Majoritatea cartilor sunt plictisitoare,dar unele sunt bune si pana la urma trebuie sa le citim si pe acestea.
5.Aveti o obsesie? Pentru ce?
Pentru chestiile sin titlul blogului meu + dependentele mele de mai sus.
6.Daca ati putea sa va intalniti cu un personaj, care ar fi acela?
Uhh,JACE. :)
7.Ce v-a determinat sa va faceti un blog?
Primul blog de recenzii care l-am citit a fost al lui Furelise. Dupa asta am mai vazut bloguri de acest gen si mi-au creat o oarecare dependenta si atractie. Mi-am zis: Si eu citesc.De ce sa nu fac si eu asta.
Asta s-a intamplat acum o luna si ceva si acum iata-ne aici ca o mare familie.
8.Care considerati ca este lucrul cel mai frumos in viata?
Sa visezi! Prin vis poti sa ai o lume proprie si sa traiesti sute de alte vieti in cateva secunde. Astfel existenta ta parca se prelungeste la un etern finit.
9.Aveti un animal de casa? Daca nu, v-ar placea unul?
Am avut niste catelusi. Nu mai am,dar vreau acum un Chau-Chau. Sunt disperata dupa cainele vecinei prietenei mele.


10.Ce culoare au ochii tai?
Caprui.
11.Ce fel de muzica preferati?
Prefer rock. Si putin pop si rap,hip-hop. Peste tot exista exceptii.


Intrebari de la Andreeea:

1.Ce carti preferati? In engleza sau romana?
Engleza probabil. M-am obisnuit cu ele si mi se par mai expresive decat traducerile. Desigur,romana e limba pe care o vorbesc si imi place si aceasta. Citesc din ambele! ^^
2. Care este serialul vostru preferat?
Unicul la care ma uit,dar vreau sa ma mai apuc de altele,este: TVD
*Damon,Damon,Damon iiiii*
3. Ce alta pasiune aveti, inafara de citit?
Ce ciudat! Am crezut ca am mai fost intrebata asta. :)) Pai: fotografia,origami,seriale,sa joc carti,sa desenez, grafica web,sa scriu compuneri/poezii,sa fac prajituri si nu mai imi vin in minte. Sunt prea multe. :))
4. Ce parere ai despre autorii romani?
Cei clasici sunt putini care imi plac si cei contemporani la fel. Greu gasesc ceva care sa ma multumeasca.
5. Ai vreun animal?
Nu,as vrea.
6. Unde v-ati petrece o vacanta de vis?
Am mai raspuns pe aici de vacanta. :)
7. Ce carte va doriti cel mai mult sa aveti?
Momentul de fata? Pai Tara Duncan- Fantomele din Alta Lume. Parca asa era titlul. :)


8. Melodia favorita?
Se schimba destul de des,dar acum imi place Let it Die-Three Days Grace.


9. Credeti in fantome? :))
Hei,pai exista dovezi. Just for fun and sometimes more is ok. Timp de imaginatie:
*-Doamna profesoara,nu am gasit caietul de dimineata!
-De ce,ma rog?
-Pai,seara l-am lasat pe masa si dimineata nu mai era acolo.
-Ai drepatate,fantomele astea!...*
10. Ce materie urati cel mai mult?
Egalitatea pentru: mate,fizica,chimie.
11. Daca ati putea, ce ati schimba la scoala voastra?
Pai as dori sa avem cursuri extra-scolare optionale gen fotografie,desen,gatit,teatru etc si sa putem sa scriem lectiile pe tableta(sa fie date de scoala) si sa comunicam mai  mult pe email cu profesorii.
*vise,vise*



Intrebari de la Bia Bianca:

1. Ce gen de carti va plac?
Depinde.Fiecare gen are exceptiile lui care imi plac.Cel mai mult: YA, Fantasy, detective,romance, drama...etc.
2. Esti mai apropiat de mama sau de tata?
Mama.
3. Spune-ne o amintire neplacuta.
:)) Eu las trecutul in urma si fiecare amintire rea o las la fel. Poate cand am avut operatia de apendicita si cand au fost niste zvonuri urate despre mine in scoala.
4.Ce tara iti place cel mai mult si de ce?
Pai,Anglia si Canada. Am fost,am vazut,mi-a placut. De ce? Pai se vorbeste engleza,mi se par primitoare si lumea este de treaba si ce pot sa zic mai mult? Diferenta uriasa fata de Romania.
5.V-ati dori sa fiti student la Oxford?
Cand eram mica asta ziceam. :)) Ca acolo vreau sa fac facultatea. :)) Acum nu mai vreau. Nici macar nu cred ca au filiala de Web design,Graphic design,etc.
6. Ai vrea sa fi spion?


7. Cu ce actor celebru ai vrea sa te intalnesit?
Uhh.cu cine credeti? Pai, Ian Somerhalder sau Johnny Depp sau Dominic Cooper.
8.Care e cartea preferata?
Nu pot sa aleg. Am citit multe carti bune. Prima care imi vine in minte este o carte din seria Tara Duncan
9. Ce parere ai despre cartile clasice?
Majoritatea plictisitoare cele in proza. Cartile de poezii sunt dragute.
10.Cu ce preferi sa calatoresti: cu trenul, autocarul sau masina personala?
:)) Toate. Daca sunt in excursie sigur este autocarul sau trenul. Cu masina familiei doar in vacantele noastre impreuna.
11. Care e prima ta reactie cand vezi sange?
Depinde de cantiatea de sange. :))



Intrebari de la Faye:

1. Care este materia ta preferată şi de ce?
Romana fiindca imi place sa compun si engleza fiindca o stiu.
 2. Dacă ai alege să îţi petreci o parte din vacanţă cu patru bloggeri, pe cine ai alege?
Nu esti corecta! Vreau cu mai mult de patru bloggeri! Pai sigur sister Ella este pe lista ^^. O sa zic mai mult de patru fiindca nu pot sa aleg. Adry,tu(Faye),Furelise,Anca,Gabi,Ralu,Awaked sau Maria daca nu ma insel, Simona si TOTI. Vreau un mega-party unde ne vedem si ne cunoastem mai bine si sa abem o vacanta super!
Va plac pe toti si chiar daca nu v-am enumerat numele sau ceva eu vreau sa merg cu TOTI intr-o vacanta super.
 3. Sortimentul preferat de ciocolată?
Alba.
 4. Care e cea mai hilară poreclă pe care ai dat-o cuiva?
Nu prea dau porecle.
 5. Numele celei mai bune prietene?
Maria.
 6. Care e cea mai adorabilă chestie ever pentru tine?
Animalutele dragute si pufoase. Ododo!


7. Vlogger preferat?
Am ramas asa de in urma cu ei! Momentan singurul care imi vine in minte e Mikey Has de la Doza de Has.
 8. Ai vrea să-ţi faci un tatuaj? Dacă da, ce model?
Da,as vrea dar nu o sa-mi fac. Niste stelute in spatele urechii.
9. Ce talente ai?
Sunt talentata la hobby-urile pe care le am. Sa scriu,sa fotografiez,sa desenez,sa fiu blogger si mai multe,dar astea sunt principale.
 10. Ce planuri mari pentru vara viitoare ai?
Nu mai fac planuri din timp. Cele imediate sunt fantastice.
 11. La ce instrument cânţi?
Am o chitara,dar nu mai cant la ea. Am inceput,dar am cam renuntat. Poate o sa ma reapuc.

Sper ca nu am uitat pe nimeni care m-a nominalizat si nu am raspuns. Daca da,va rog sa lasati comm si sa ma certati ca am facut una ca asta. Ralu si BuburuzaBia multumesc de lepse,dar o sa le pun in weekend probabil fiindca nu am am asa mult timp sa o fac acum. Nu am uitat de voi! :)

Nominalizatii mei? Pai toti cei care mi-au dat leapsa,daca mai vor sa o faca eu abia astept sa le vad raspunsurile si desigur:
Adry, Anca, Sandy, Allexa Young, BuburuzaBia, Oana de la Dependenta de ciocolata si Oana de pe Oana's Books, Victoria Elena, Simona Husaru, Ella, Sabryy, Ralu si Gabi am vazut ca ati facut-o,dar daca vreti sunteti invitatele mele, si desigur toti care vad postul sunt bine veniti sa raspunda la intrebari macar prin comm,daca nu prin post. Everyone can take it! :)

Intrebarile mele:
1.Ce cuvant te descrie mai bine?
2.Fii egoist/a si spune ce ai cumpara cu 1 000 000$?
3.Ce te atrage cel mai mult la crush-ul tau fictiv?
4.Care este cel mai bun loc de meditatie?
5.Care este cartea care ai recomanda-o fara sa te gandesti?
6.Ce carte ai vrea sa ai acum?
7.Ce ai face daca o randunica ar veni la tine si ti-ar da o furculita?
8.Ce vraja ai vrea sa faci?
9.Cu ce personaj din carte ai vrea sa-ti schimbi viata permanent?
10.Autori romani sau straini?
11.Paperback sau ebook?



16 comentarii:

  1. La partea cu plictiseala si eu fac la fel, deschid frigiderul, verific camara...si daca nu iau nimic. :))Aici gasesti raspunsul si la intrebarile puse de tine.http://buburuzabia.blogspot.ro/2012/07/leapsa-si-premiu.html Mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. I like your answers very very much *grin* mai ales partea cu dusul si dansatul:))

    RăspundețiȘtergere
  3. http://oanabooks.wordpress.com/2013/03/18/leapsa-liebster-intrebari-de-la-hologof/

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi eu am obiceiul cu frigiderul, când mă plictisesc fac drumuri până la el din 15 în 15 minute, doar, doar mai apare ceva între timp. :DAm postat leapşa de la tine. :Dhttp://mybookbasket.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster-partea-ii-a.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu inteleg cum poti iubi fizica....!!!! Si chiar daca e a doua,ura mea e impartita in mod egal la toate aceste materii. Tehnologie cam totul-televizoare,tablete,laptopuri,chestii externe,casti,telefoane,sisteme audio-le iubesc!!! Mie imi place foarte mult Tara Duncan. Eu sm inceput seria de la vol 3. :)) Cand am luat-o nu stam eu ce e recenzie, YA si restul,dar a mers si de la al treilea. Trebuie sa-mi iau si eu primele doua vol,dar de cand zic...Vad acum raspunsurile!!!! ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersica ao completat-o! :) Vad ca nu sunt singura care se holbeaza la figider.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ca m-ai lamurit cu tehnologia, ma gandeam la materia de la scoala =))Da ce clasa esti? POate se face mai urata fizica mai incolo, si nu stu eu :))Cum am zis si in comul precedent, dupa participarea mea la olimpiada, mi-am dat seama ca e chiar foarte usoara daca o privesti la radacina si o imbini un picut cu matematica. Acum, se bate cu engleza, care sa stea pe primul loc :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt a 9-a si menica e ingrozitoare. Ma dau cu capul de pereti cand aud de ea. Miscare rectilinie uniforma,miscarea rectilinie unfiform variata,10 formule de retinut la ambele plus nu stiu cate foarte de frecare,desene,tensiune. Mori!!!!!!!!! Optica a fost cat de cat ok,dar mecanica e sinucidere curata!La mine engleza si romana se bat pe primul loc si matematica,fizica si chimia pe ultimul :)) As putea adauga si sportul. Nici ala nu-mi place. Uneori ma intreb de ce mai vin la scoala. In afara de romana si engleza nu-mi place mai nimic. Si biologia e dragutica...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sportul = inamicul meu numarul 1.Eu urasc optica, mecanica imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti asa o dragalasa tu :* Mersi ca ti-ai facut timp si pentru lepsuta mea ;;) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult pentru leapsa :) o sa raspund cat mai curand la intrebari :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia astept sa-ti vad raspunsurile. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.